Elly Mazlein Sahut Cabaran Menjadi Duta Lentik Dara.




Siapa tak kenal penyanyi terkenal Elly Mazlein a.k.a kak lina pom pom ni.. kenal sejak sekolah rendah masa tu.. kakak jiran rumah suka bawa karaoke lagu "bungaku Bakawali" dan sekarang meletop pula di gegarvaganza.. ewaahhh,,, kenal dekat kaca TV ja dulu.. sekarang dah depan mata.. bole tahan kak lina pom pom ni..bertenaga  perwatakan yang bersahaja dan sporting peramah pula tu. Comel comel gitu. 


Sekarang ni kak lina dah Sah. Sah menjadi Duta Rasmi produk kecantikan dan kesihatan Lentik Dara.
Walaupun jenama produk kecantikan dan kesihatan Lentik Dara masih baru di dunia perniagaan namun bukan saja saja kak lina menerima lamaran untuk menjadi Duta Rasmi Produk Lentik Dara ni. 

Memetik kata beliau semasa ditemu ramah.. 

" Masa kak Lina dilamar jadi Duta Produk Lentik Dara, kak tak terima macam tu je.. kak memang cuba dulu keberkesanan dia pada kak lina.. Alhamdulillah pada kak lina ia berkesan. " Kata Beliau. 

Yaa laa kan.. Nak jadi Duta ni.. kita kena yakin produk tu ok ke tak kan.. Kalau Tak ok.. Buruk laa nama Duta nanti.. kan.. kan. 

Sedia maklum yang kak lina ni seorang yang sentiasa sibuk dengan kerjaya dia seorang artis Malaysia.. i kagum u. Pernah di kritik teruk namun semangat kental dan jiwa artis profesional yang sudah lama tertanam jauh dalam diri kak lina membuktikan beliau seorang yang tidak berputus asa dan berjiwa kental.. haahhh.. ni mesti aura Lentik Dara ni.. i suspek u.. OMG jeles  tengok body letup kak lina..! 



Saya dan rakan blogger lain berpeluang menemu ramah Pengarah Eksekutif Lentik Dara beliau Wan Nurafifah Wan Mohd Kamal a.k.a kak Ifa. Bertubi-tubilah soalan di ajukan tentang produk ni.. Menariknya dari segi kualiti produk kak Ifa memang menjaga kualiti produk al-maklum la beliau sendiri penguna produk ni.. Malah kak Ifa sendiri yang turun padang tengok sendiri kalau-kalau ada cacat cela semasa produk Lentik Dara ni di hasil kan. 

Selain itu juga, kak Ifa menjaga produk Lentik Dara ini dari segi branding dimana Lentik Dara ni hanya boleh didapati dari stokis stokis yang berdaftar,,, Yaa laa.. Tahu la kan sekarang ni serba canggih banyak jak yang buat duit dengan meniru produk orang.. Nanti sakit hati sebab tak berkesan sebabnya terguna produk tiruan.. annduuu kesiaannn

Sebab anda perlu menjadi penguna Lentik Dara. Antaranya Lentik Dara ni diaa... 
1. Mencegah penyakit.
2. Membakar Lemak
3. Mudah untuk Diambil
4. Berkesan untuk tempat-tempat yang bermasalah
5. Selesa untuk diamalkan
6. Mengurangkan Nafsu Makan
7. Kulit Yang Sihat.
8. Menjadikan Tubuh Badan Sihat
9. Tak Perlu Diet Yang Ketat

Kalau dah hati terbuka mahu cuba Jus Lentik Dara ni.. Dapat kan dari ajen yang Sah  
 Saya sertakan sekali Link untuk kamu klik.. mana laa tau nak stalk lebih lagi. 







No comments:

My Instagram